Labels

Australia (20) Estonia (31) Israel (8) La France (9) Lapland (1) Latvia (1) LCHF (1) Megaliths (5) Peru (3) Romania (1) Spain (2) Sri Lanka (12) Tartu (18) Ukraine (1) United Arab Emirates (4)

Monday, December 12, 2011

Elu Perthis

Mõned pildid minu elust ja olust Perthis. Perthi olulisim element oli kindlasti Mihkel, kes õpetas mulle kõike Aussi eluks vajalikku. Mihkel sisustas ka mu õhtuid. Oli millest rääkida... ja asju mida teha. Olulisemaid ühiseid elamusi on kindlasti kokkupõrge känguruga, mis lõppes õnneks vaid mõlgiga auto esinurgal, mõraga esiklaasis ja kängurutatiga samuti esiklaasil. Tatt kuivas ruttu ära. Känguru kalpsas pushi nagu poleks midagi juhtunud.



























Tööst vabal ajal otsisin endale huvitavaid tegevusi. Üks neist oli linna metsikute loomade turvakodus abistamas käimine. Aga avastasin, et loomad mulle enam nii palju huvi ei paku, nagu kunagi lapse-eas ja võrreldes loomade turvakoduga oli Budismi keskus palju ehtsam koht. Keskusest mul pilte pole, sest sees pildistada polnud lubatud ja aiast, mida ma holdasin vastutasuks prii osavõtu eest, ma ei jõudnud pilti teha enne Perthist lahkumist.




No comments:

Post a Comment